Począwszy od piątku, 2.11.2018 r. prowadzone są w naszej sieci testy nowego oprogramowania antyspamowego – czyli blokującego niechciane maile z reklamami lub podejrzaną zawartością.
System działa niezależnie od obecnych rozwiązań wykorzystywanych na naszym serwerze pocztowym. Stanowi pierwszy filtr poczty przychodzącej. Kolejne sprawdzenie następuje na właściwym serwerze pocztowym. Łączne działanie dwóch mechanizmów pomoże dodatkowo ograniczyć ilość spamu. Już teraz blokujemy przeszło 90% tego typu wiadomości.
Nowe oprogramowanie ma 2 funkcjonalności:
Powyższe rozwiązanie pozwala nam na wprowadzenie bardziej restrykcyjnych niż dotąd zasad blokowania spamu. Daje bowiem możliwość automatycznego raportowania i odblokowania wiadomości oczekiwanych przez abonenta.
W okresie testowym informacje o zablokowanych wiadomościach wysyłane będą każdego dnia, o ile jakieś wiadomości trafią do kwarantanny naszego abonenta. Po okresie testów rozważymy wprowadzenie wyłącznie raportów tygodniowych.
Wszelkie pytania i uwagi prosimy kierować do naszego Biura Obsługi Klienta.
Zespół MNC.PL / TPnets.com