FAQ – najczęsciej zadawane pytania – MNC

FAQ – najczęsciej zadawane pytania

co musisz wiedzieć o Jambox

Jak stać się klientem kablówki JAMBOX?

MNC sprawdzi możliwości techniczne dla Państwa miejsca zamieszkania i przygotuje zamówienie na przygotowanie umowy.

Jak sprawdzić dostępność kablówki JAMBOX w moim miejscu zamieszkania?

Dostępność usług w Państwa miejscu zamieszkania można sprawdzić pod adresem: jambox.pl albo dzwoniąc pod numer: 42 201 10 00.

Zasięg dostępności usług stale się powiększa.

Czym Kablówka 3 Generacji JAMBOX różni się innych kablówek?

Różnicą pomiędzy tradycyjną a naszą innowacyjną telewizją jest szereg usług dodatkowych zwiększających komfort oglądania telewizji oraz nowe możliwości dostępu do materiałów filmowych i programów telewizyjnych czy innych ciekawych treści.

Czy programy są nadawane cyfrowo?

Tak. Telewizja JAMBOX jest w pełni cyfrowa co oznacza, że dostarczamy ją do Twojego telewizora w takiej jakości w jakiej nadaje ją nadawca. W żadnym miejscu naszej sieci nie idziemy na kompromisy, nie reenkodujemy, nie upscalujemy, nie zmniejszamy przepływności strumienia bitowego.

Czy do odbioru cyfrowej kablówki JAMBOX potrzebne są specjalne urządzenia?

Dostęp do multimedialnej platformy JAMBOX realizowany jest z wykorzystaniem cyfrowego dekodera. Urządzenie jest udostępniane abonentom wg aktualnego cennika i warunków. Abonent może wybrać typ dekodera.

Czy do cyfrowego dekodera JAMBOX mogę podłączyć każdy telewizor?

Tak, do dekodera można podłączyć każdy odbiornik telewizyjny wyposażony w wejście SCART (Eurozłącze) lub wejście analogowe (composite video-in).

Natomiast jeżeli jesteście Państwo posiadaczami nowoczesnego odbiornika z matrycą LCD lub plazmową, wyposażonego w cyfrowe wejście HDMI, zalecamy skorzystanie z takiego podłączenia – umożliwia ono wykorzystanie w pełni możliwości sprzętu i pozwala cieszyć się wysoką, cyfrową jakością obrazu i dźwięku (złącze HDMI dostępne jest w dekoderach oznaczonych HD).

Czy dekoder JAMBOX będzie współpracował z zestawem kina domowego?

Tak, dekoder JAMBOX można połączyć z zestawem kina domowego. Dekodery są wyposażone w analogowe wyjścia audio oraz w cyfrowe wyjście S/PDIF – wykorzystanie go do połączenia z zestawem kina domowego pozwoli Państwu cieszyć się wysoką jakością dźwięku w standardzie 5.1

Jakie urządzenia mogę podłączyć do dekodera JAMBOX?

Do dekodera, oprócz telewizora, mogą Państwo podłączyć magnetowid, zestaw kina domowego czy domowy zestaw audio.
Dekoder wyposażony jest w następujące złącza:

  • HDMI – do podłączenia odbiornika telewizyjnego wyposażonego w cyfrowe wejście HDMI
  • YPbPr (component) – do podłączenia odbiornika telewizyjnego wyposażonego w analogowe wejście komponentowe (dla wysokiej rozdzielczości)
  • SCART – do podłączenia odbiornika telewizyjnego w wejściem SCART (Eurozłącze)
  • SCART – po podłączenia urządzeń dodatkowych (np. magnetowidu) wyposażonych w złącze SCART (Eurozłącze)
  • video-in – do podłączenia odbiornika telewizyjnego wyposażonego w wejście composite video
  • audio-in – do podłączenia analogowych torów (kanał prawy i lewy) audio do wejść stereo urządzeń audio
  • S/PDIF (optyczny i koncentryczny) – do podłączenie do cyfrowego toru audio w zestawie kina domowego lub w zestawie audio
Czy mogę mieć telewizję JAMBOX w drugim pokoju?

Tak. W cyfrowej telewizji jest to możliwe posiadając kolejny dekoder. Ale nie martw się, że będziesz musiał płacić pełny abonament. Dzięki usłudze MULTIROOM możesz mieć dodatkowy dekoder w niższej cenie abonamentu.

Ważne jest, że wszystkie programy jakie masz wykupione w podstawowej usłudze będziesz mieć dostępne na drugim dekoderze tylko przy opłacie miesięcznej za multiroom.

Czy można wykorzystać kabel koncentryczny po starej kablówce?

Nie, telewizja JAMBOX korzysta z innej technologii. Telewizja JAMBOX pracuje wykorzystując nowoczesne, w pełni cyfrowe okablowanie używane równocześnie do dostarczania sieci Internet i telefonii.

To okablowanie, w pełni symetryczne z powodzeniem wystarczy aby dostarczać do Twojego mieszkania jednocześnie kilka kanałów w jakości HD, usługi wypożyczalni filmów (VOD), gry sieciowe a także telewizję trójwymiarową (HD-3D). Są to sieci Next Generation Networks (NGN).

Czy dekoder JAMBOX można kupić na własność?

Tak, jest taka możliwość.

Co się dzieje po zakończeniu umowy terminowej?

Umowa staje się normalną umową bezterminową z abonamentem wg cennika, ale oczywiście mamy przygotowane atrakcyjne promocje dla stałych Abonentów.

Mamy nadzieję, że zostaniesz z nami dłużej.

Czy jest możliwość zmiany dekodera SD na HD?

Tak. Skontaktuj się z MNC dostarczającą Ci telewizję JAMBOX a na pewno wskażemy Ci metodę przejścia na jakość HD.

Czy będąc klientem kablówki JAMBOX muszę płacić abonament radiowo-telewizyjny?

Opłaty za usługi świadczone w ramach multimedialnej platformy JAMBOX nie zwalniają Państwa z wnoszenia obowiązkowych opłat z tytułu abonamentu radiowo-telewizyjnego.

Czy wszystkie programy telewizyjne nadawane są w jakości HD?

Kablówka JAMBOX reemituje sygnały telewizyjne i radiowe w takiej jakości w jakiej są one dostarczane nam przez nadawców programów. Korzystamy z najlepszych źródeł sygnału, więc nie boimy się powiedzieć, że jakość obrazu w telewizji JAMBOX jest najlepsza na rynku. Staramy się, aby jak najwięcej kanałów było w jakości HD i dotrzymujemy tego słowa, będąc w czołówce operatorów oferujących największą ilość kanałów HD.

Oferta programowa telewizji JAMBOX jest stale rozbudowywana o nowe kanały w jakości HD. Warto też zaznaczyć, że nie tylko kanały możemy nadawać w HD, już dziś oferujemy także materiały HD w usłudze wideo na żądanie VOD.

Czy i na ile można zawiesić usługę (np. wakacje)?

Niestety nie ma możliwości zawieszenia usług.

Gdzie znajdę swój tvPIN i jPIN?

Obydwa kody znajdziesz na umowie Abonenckiej lub możesz je uzyskać telefonicznie w Biurze Obsługi Klienta.

Kody możesz zmienić na własne poprzez zalogowanie się do WebPanela https://ssl.jambox.pl/webpanel.

Zmiana jest możliwa tylko, jeśli znasz swój aktualny kod.

Czym różni się tvPIN od jPIN?

Kod tvPIN służy do autoryzacji usług dostępnych w JAMBOX takich jak np.: HBO GO czy ochrona rodzicielska. Kod jPIN natomiast zabezpiecza zmiany na koncie Abonenta, które mają wpływ na rozliczenia jak np.: zakup dodatkowego pakietu telewizyjnego poprzez TV Panel.