NASZE BIURO
- ul. Targowa 35
90-043 Łódź

TPnets.com
ul. Targowa 35, 90-043 ŁódźGodziny pracy biura: pn - pt: 10:00-18:00
BANK: GETIN Bank S.A. IV Oddział w Łodzi
Nr. rach.: 95 1560 0013 2026 0001 6290 0001
Kontakt mailowy:
Biuro Obsługi Klienta: biuro@mnc.plSerwisanci sieci: serwisanci@mnc.pl
Administratorzy: admin@mnc.pl
Telefony
CENTRALA:• bezpł. dla naszych abonentów tel.: 42 201 10 00
• połączenia pozostałe: 42 636 98 96,42 636 98 97
FAX: 42 201 10 55
DYŻURNY SERWISANT: 507 080 696
Napisz do nas
Jeśli masz jakieś pytania, nie wahaj się wysłać do nas wiadomość. Pracujemy pn-pt w godzinach 10.00-18.00 - odpowiemy w ciągu 24h.
Zarządzanie siecią MNC.PL
Biuro Obsługi Klienta
tel: 42 201 10 00
tel: 42 636 98 96
dostępne jest w godz. 10.00-18.00
od poniedziałku do piątku.
tel: 42 636 98 96
dostępne jest w godz. 10.00-18.00
od poniedziałku do piątku.
Dyżurny telefon serwisowy
507 080 696
dostępny w dni robocze
w godz. 10.00-18.00
dostępny w dni robocze
w godz. 10.00-18.00
W weekendy realizowana jest telefoniczna pomoc techniczna oraz interwencje dot. ew. awarii w segmentach. Zasady realizacji serwisów indywidualnych opisane są poniżej.
Wszelkie problemy związane z awarią komputerów, brakiem dostępu do Internetu i in. proszę zgłaszać do biura lub na w/w numer serwisowy. Serwisy związane z usunięciem przyczyn przerwy w dostępie do Internetu leżącej po stronie sieci MNC.PL realizowane są bezpłatnie. Pozostałe zlecenia wykonywane są odpłatnie – patrz cennik.
Uwaga:
Zgłoszenia serwisowe przekazane w dni robocze do godz. 14-tej realizowane są w tym samym dniu, późniejsze wezwania mogą być realizowane kolejnego dnia roboczego. Ewentualne zgłoszenia w dni wolne (tj. soboty, niedziele i święta) realizowane są w najbliższym dniu roboczym.
Wszelkie problemy związane z awarią komputerów, brakiem dostępu do Internetu i in. proszę zgłaszać do biura lub na w/w numer serwisowy. Serwisy związane z usunięciem przyczyn przerwy w dostępie do Internetu leżącej po stronie sieci MNC.PL realizowane są bezpłatnie. Pozostałe zlecenia wykonywane są odpłatnie – patrz cennik.
Uwaga:
Zgłoszenia serwisowe przekazane w dni robocze do godz. 14-tej realizowane są w tym samym dniu, późniejsze wezwania mogą być realizowane kolejnego dnia roboczego. Ewentualne zgłoszenia w dni wolne (tj. soboty, niedziele i święta) realizowane są w najbliższym dniu roboczym.
W sprawach abonamentowych prosimy pisać na adres: abonament@mnc.pl
Problemy i pytania techniczne prosimy kierować na adres: serwisanci@mnc.pl
Zgłoszenia w sprawie przyłączenia do sieci MNC.PL proszę kierować poprzez:
• Formularz na stronie kontaktowej (powyżej)
• Pocztą elektroniczną na adres biuro@mnc.pl
• Telefonicznie do biura naszej Firmy (numery powyżej).
Problemy i pytania techniczne prosimy kierować na adres: serwisanci@mnc.pl
Zgłoszenia w sprawie przyłączenia do sieci MNC.PL proszę kierować poprzez:
• Formularz na stronie kontaktowej (powyżej)
• Pocztą elektroniczną na adres biuro@mnc.pl
• Telefonicznie do biura naszej Firmy (numery powyżej).