Dostęp do usługi VoIP możliwy jest z wykorzystaniem bardzo różnych rozwiązań. Najpopularniejsze, to:
  • Dedykowany cyfrowy telefon VoIP pozwalający na wygodną identyfikację połączeń przychodzących, dostep do historii połączeń, wyciszanie telefonu (funkcja DND – Do Not Disturb / Nie przeskadzać) i inne.
  • Bramka VoIP wykorzystywana do podłączenia telefonu z wybieraniem tonowym lub innego urzadzenia (np. faxu, centrali alarmowej, sterownika bramy, itp). Bramka może być zintegrowana z terminalem ONT (będącym routerem wielofunkcyjnym w naszej sieci GPON) lub dedykowanym, osobnym urządzeniem podłączanym klasycznym kablem sieciowym typu skrętka do sieci domowej lub firmowej.
  • Aplikacja VoIP na komputerze lub telefonie pozwalająca zestawiać połączenia z dowolnymi numerami telefonów na świecie.

Bramka/router VoIP

Istnieje wiele modeli bramek VoIP lub routerów / terminali ONT posiadających umożliwiających korzystaniae z usług operatorów VoIP poprzez Internet. Bramki i routery posiadaja zazwyczaj 1 lub 2 gniazda telefoniczne umożliwiające wykorzystanie normalnego telefonu z wybieraniem tonowym do prowadzenia rozmów z dowolnymi abonentami publicznych sieci telefonicznych na świecie. Pozwalają podłączyć również inne urządzenia wymagające linii telefonicznej – np. w celu obsługi powiadomień z central alarmowych.


 CENA: skontaktuj się z biurem>

Cisco IP Phone CP-7911G

Cisco IP Phone CP-7911G jest przykładem prostego telefonu VoIP obsługującego 1-linię telefoniczną. Posiada podświetlany ekran, pozwala na – łatwy dostęp do komunikacji, informacji, oszczędność czasu, a także korzystanie z wielu funkcji. Dostarcza klientom i deweloperom innowacyjne aplikacje zwiększające produktywność wprost na wyświetlaczu.

Specyfikacja produktu
Tel: CP-7911G
Liczba linii: 1
Wyświetlacz: Tak
Protokoły: SCCP & SIP
Gniazdo sieciowe: 10/100

tel

Cisco IP Phone CP-7941G i seria Cisco 7900

Cisco IP Phone CP-7941G obsługuje 2 linie telefoniczne i pozwala na zestawianie telekonferencji. Posiada podświetlany etran, wbudowany zestaw głośnomowiący, historie rozmów i nieodebranych połączeń, możliwość zawieszenia lub przekierowania połączeń, funkcję DND.


 

Seria telefonów IP Phone 7900 oferuje kilkanaście modeli posiadających wyświetlacze kolorowe i monochromatyczne, programowane przyciski skróconego wybierania i systemy telekonferencyjne. Szczegóły na stronie CISCO.

Specyfikacja produktu
Model CP-7941G
Liczba linii: 2
Wyświetlacz: Tak
Protokół: SIP
Gniazdo sieciowe: 2x 10/100

tel1